Pepsi

Download Blippar (Apple, Android en Windows Phone) en scan een Pepsi blikje voor een unieke ervaring! Via augmented reality app Blippar presenteert Pepsi, i.s.m Zumo Media, muziek, video’s en een game met limited edition Van Persie-blikjes. Met gebruik van de gratis app Blippar komt content tot leven in de vorm van muziek, video’s en een game. Pepsi laat hiermee zijn …

Lays

Door middel van Blippar wordt een andere weg ingeslagen om consumenten te betrekken bij het raden van de juiste smaken. Door de Lay’s mysteryzakken te scannen met de Blippar app kun je verborgen boodschappen ontdekken. Ondertussen geeft Lay’s hints weg om de smaakraders een duwtje in de juiste richting te geven. Naast de hints die worden verspreid via social media …

Serious Request

Download Blippar (Apple, Android en Windows Phone) en scan bovenstaande afbeelding of een 10 euro biljet voor een unieke ervaring! Voor 3FM Serious Request zijn alle tien euro biljetten in Nederland verrijkt met de Augmented Reality techniek van Blippar. Zumo Media heeft samen 3FM en Communicatie & Multimedia Design studenten van de NHL een interactieve virtuele laag ontworpen die op …

Vifit

Download Blippar (Apple, Android en Windows Phone) en scan bovenstaande afbeelding voor een unieke ervaring! Voor Friesland Campina hebben wij een unieke mobile game ontwikkeld. Studenten maakten gebruik van hun smartphones om Vifit verpakkingen te blippen en om hiermee kortingen te verdienen voor hun volgende aankoop.

Vodafone Summer

Download Blippar (Apple, Android en Windows Phone) en scan bovenstaande afbeelding voor een unieke ervaring! Ook deze zomer trok Nederland massaal richting de festivals. En dus waren er velen uitverkocht. Daarom bedacht Vodafone in samenwerking met ID&T het Vodafone Summer Festival Pack. Hiermee maakte je bij aankoop van een Nokia Lumia 520 kans op twee kaarten voor een ID&T dancefestival. …

FC Barcelona

Download Blippar (Apple, Android en Windows Phone) en scan het FC Barcelona thuisshirt voor een unieke ervaring! FC Barcelona laat door deze campagne zijn innovatieve kracht zien door als een van de eerste professionele voetbalclubs te experimenteren met Augmented Reality. Met het gebruik van Blippar komt content tot leven in de vorm van muziek, video’s en een game. Zumo Media …